Τετάρτη 4 Ιουνίου 2014

June's Beauty Haul

Χτες ήταν μία από εκείνες τις στιγμές που αποφάσισα επιτέλους να πάω να πάρω όσα πράγματα μου έλειπαν και δεν είχα χρόνο να ψάξω γι'αυτά.Αποφάσισα να επισκεφτώ το Ηondos Center της πόλης μου και να σας πω τις πρώτες μου εντυπώσεις από αυτά που αγόρασα ;)



Garnier Fructis Color Resist σαμπουάν:



Το έχω δοκιμάσει πάρα πολλές φορές κι έχω μείνει 100% ευχαριστημένη.Το χρώμα των βαμμένων μαλλιών αργεί να ξεθωριάσει ενώ το υπέροχο φρουτώδες άρωμα του συγκεκριμένου σαμπουάν μένει και την επόμενη μέρα.Στα συν και η όμορφη συσκευασία που σου φτιάχνει την διάθεση χάρις το έντονο κόκκινο χρώμα της.Μάλιστα τη συγκεκριμένη περίοδο τα σαμπουάν Garnier είναι σε προσφορά 1+1.



Garnier Fructis Goodbye Damage  περιποίηση στη στιγμή μάσκα




Ένα προϊόν που δεν έχω ξαναδοκιμάσει αλλά από την πρώτη χρήση του έχω μείνει ιδιαίτερα ικανοποιημένη.Δε ξέρω ποια ακριβώς είναι η διαφορά αυτού του προϊόντος με την κλασσική μάσκα της Garnier που βρίσκεται στο στρογγυλό βαζάκι αλλά κάνει παρόμοια δουλειά στα δικά μου μαλλιά.Επειδή τα βάφω πολλά χρόνια και έχω κάνει 2-3 φορές ντεκολορασιόν και ντεκαπάζ οι άκρες μου συχνά φθείρονται και θέλουν ιδιαίτερη προστασία.Από την πρώτη χρήση τα μαλλιά μου ενυδατώθηκαν αμέσως και ξεμπλέκονταν πολύ εύκολα.Προτιμώ γενικότερα τις μάσκες να τις κρατάω περισσότερο από τον προτεινόμενο χρόνο γιατί έτσι βλέπω μεγαλύτερη βελτίωση.Όπως πάντα η μυρωδιά και η συσκευασία των προϊόντων Garnier για τα μαλλιά δε με απογοήτευσε.Επίσης και το συγκεκριμένο προϊόν το βρήκα στην προσφορά 1+1.



Τoni&Guy Casual  Sea Salt Texturising Spray



Κάθε καλοκαίρι μετά το μπάνιο στη θάλασσα τα μαλλιά μας έχουν το τέλειο σπάσιμο για ένα επιμελώς ατημέλητο look.Και κάθε φορά μπαίνω στον πειρασμό να κρατήσω τα μαλλιά μου άλουστα έστω για μία μέρα για να έχω τις ωραίες μπούκλες όχι μόνο στη παραλία.Έλα όμως που το αλάτι αφυδατώνει τα μαλλιά μου κι ύστερα από λίγες ώρες έχουν γίνει χάλια.Είχα ακούσει και είχα δει πολλές fashion bloggers Να χρησιμοποιούν ένα sea salt σπρέι ή αλλιώς ένα σπρέι διαμόρφωσης με θαλασσινό αλάτι το οποίο συνδυάζει όλα τα οφέλη ενός προϊόντος styling  χωρίς να μοιάζει πολύ φτιαγμένο.Δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα αλλά η μυρωδιά του είναι πολύ μεθυστική.Μυρίζει θάλασσα και ένα γυναικείο άρωμα που αυτή τη στιγμή μου ξεφεύγει το όνομα του.Στα πλην είναι ότι δεν πρόλαβα να το πάρω όταν είχε έκπτωση 30% για μπορέσω να δοκιμάσω κι άλλα προϊόντα από τη συγκεκριμένη εταιρεία.

Natural Silky Compact Powder σε απόχρωση Νο.7 Ivory



Όταν έχεις λιπαρή επιδερμίδα μία καλυπτική πούδρα είναι ιδανική για να καλύψει τις γυαλάδες και τις κοκκινίλες από την ακμή και δε μπορώ να σκεφτώ καλύτερη από αυτή της Seventeen(Εντάξει μπορώ να σκεφτώ της shiseido την πούδρα στη μπλε συσκευασία η οποία είναι το Νο.1 αλλά έχει πιο τσιμπημένη τιμή.)Κάθεται πολύ καλά στο δέρμα,έχει διάρκεια και το άρωμα της μου θυμίζει καλλυντικά για μωρά κάτι τι οποίο μου αρέσει πάρα πολύ.Στα συν είναι ότι έχει και δείκτη προστασίας 15 άρα ακόμα κι αν ξεχάσεις το αντηλιακό σου δεν κινδυνεύεις(Αλλά μη το ξεχάσεις!!Ο ήλιος είναι πολύ βλαβερός)



Maybelline New York Big Eyes Volum'Express σε απόχρωση noir/black



Μία από τις πιο πρόσφατες κυκλοφορίες από μάσκαρα Maybelline στην Ελλάδα είναι η συγκεκριμένη που φημίζεται για την καινοτομία της στο γεγονός ότι έχει δυο βουρτσάκια και για τις πάνω και για τις κάτω βλεφαρίδες.Μέχρι εδώ καλά..Το αποτέλεσμα της δεν είναι ιδιαίτερα έντονο για το αποτέλεσμα που υπόσχεται και ειλικρινά απογοητεύτηκα γιατί οι περισσότερες μάσκαρες που είχα δοκιμάσει από τη Maybelline ήταν πολύ καλύτερες από αυτή.Το ξέρω πως οι βλεφαρίδες μου δεν είναι ιδιαίτερα πυκνές και μακριές και γι αυτό μπορεί να μη υπήρξε το αποτέλεσμα που περίμενα.Μπορεί σε κάποια άλλη κοπέλα με πιο έντονες βλεφαρίδες να λειτουργούσε καλύτερα η συγκεκριμένη πατέντα.

Έπρεπε να είχα αγοράσει τη καινούρια μάσκαρα της l'oreal manga!!!



Maybelline New York master precise liquid eyeliner σε απόχρωση black/noir




Συνήθως επιλέγω προϊόντα eye-liner με πινελάκι ή σε βαζάκι.Αλλά σκέφτηκα πως ήρθε η ώρα να δοκιμάσω και το στυλό που λένε πως είναι πιο εύκολο στην εφαρμογή του.Δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα αλλά το πινελάκι φαίνεται αρκετά καλό με το σωστό μέγεθος για να πετύχεις μία καλοφτιαγμένη γραμμή.(Maybelline μην με απογοητεύσεις και πάλι!!)


Maybelline New York Baby Lips  σε απόχρωση cherry me


Και σε αυτό το σημείο ένα νέο προϊόν της Maybelline που το περιμέναμε χρόνια και είναι ΤΕΛΕΙΟ!!Ένα lip balm πολύ ενυδατικό που κρατάει για πολύ ώρα και υπάρχει μια ποικιλία χρωμάτων για να διαλέξεις αυτό που σου ταιριάζει.Κι επειδή δεν έχει μόνο σημασία το περιεχόμενο αλλά και η συσκευασία το Baby Lips συνδυάζει και τα δύο.Με funky διάθεση το πορτοκαλί και το ροζ μου φτιάχνουν τη διάθεση και είναι σίγουρα ένα από τα πράγματα που θα έχω παντού μαζί μου το φετινό καλοκαίρι μαζί με τα υπόλοιπα lip balms της σειράς τα οποία θα παρώ σίγουρα.Σε καλούν να τα αγοράσεις όλα και να κάνεις συλλογή.!!

*Μπορεί να μην  το αγόρασα από το Ηondos Center αλλά από το σούπερ-μάρκετ,δε θα μπορούσα όμως να το παραλείψω.

Τέλος μου έδωσαν ένα δειγματάκι για το νέο μεικ-απ της Maybelline το οποίο φαίνεται αρκετά υποσχόμενο και το διαφημίζει η λατρεμένη (από την Ξένια) Emily Didonato!!!!

Φιλιά πολλά !!
















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου