Τρίτη 29 Ιουλίου 2014

Let's kimono our summer !

Δε ξέρω εάν το έχετε παρατηρήσει κι εσείς αλλά οι καλοκαιρινές μας βόλτες έχουν κατακλυστεί από τα κιμονό κι έχουν κλέψει την καρδιά μας και συγκεκριμένα από τα kimono cardigans,Τα συναντάς πολύχρωμα ή μονόχρωμα,με κρόσσια ή χωρίς,μακριά ή κοντά,casual ή βραδινά.Εγώ ήδη τα έχω λατρέψει και έχω στην κατοχή μου δυο τα οποία δεν έχω βαρεθεί να φοράω και να συνδυάζω με πολλούς τρόπους.Ο αγαπημένος μου συνδυασμός είναι με τζιν σορτσάκια και σανδάλια για casual αποτέλεσμα  ή με ψηλά παπούτσια για πιο chic βραδυνές εμφανίσεις αλλά ήδη ψάχνω να βρω νέους πιο δημιουργικούς τρόπους να πειραματιστώ με αυτό το αγαπημένο trend.Γι 'αυτό εμπνεύσου από τις παρακάτω φωτογραφίες για να βρεις το κατάλληλο κιμονό και look ή γιατί όχι να διαλέξεις εσύ το ύφασμα και να βρεις κάποιον που ξέρει να ράβει να στο φτιάξει;

Get inspired :





















 Υ.Γ.Μη φοβηθείς να το δοκιμάσεις,δε σε ζεσταίνει ενώ είναι ότι πρέπει για τις νύχτες που έχει λίγη ψύχρα και θες να φορέσεις κάτι ελαφρύ.




Οι εικόνες είναι από το google,we heart it και asos.com



Φιλιά
Άννυ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου