Πέμπτη 10 Ιουλίου 2014

My pharmacy haul vol.2

Για μία άλλη φορά ενέδωσα στο να παραγγείλω από ηλεκτρονικό κατάστημα  και ήθελα να σας δείξω κάποια πραγματάκια που πήρα για να πάρετε κι εσείς ιδέες.Για περισσότερες πληροφορίες για το pharm16.gr είχα γράψει και στο προηγούμενο άρθρο μου και μπορείς να κάνεις κλικ εδώ για να έχεις μία πιο γενική εικόνα.


Korres Παιδικό Αντηλιακό Γαλάκτωμα SPF50 150 ml+ Δώρο το ίδιο αντηλιακό (από 19,80 11,88)



Έψαχνα ένα αντηλιακό με μεγάλη προστασία και μου φάνηκε καλή προσφορά η συγκεκριμένη και την επέλεξα.Πάντα προτιμώ να παίρνω παιδικά αντηλιακά γιατί μου δίνει την εντύπωση πως παρέχει μεγαλύτερη προστασία από τα αντηλιακά για μεγάλους αλλά δε ξέρω εάν όντως συμβαίνει αυτό.Νομίζω ότι στην πραγματικότητα τα προτιμώ γιατί έχουν πάντα πιο ωραία μυρωδιά όπως και στο συγκεκριμένο που έχει ωραία βουτυρένια μυρωδιά(σαν τις καραμέλες βουτύρου μου θυμίζει) χάρις στο βούτυρο karite.Σαν υφή δεν κολλάει κι απορροφάται αμέσως αλλά περιμένω να το δοκιμάσω και στην παραλία.



AVENE EAU THERMALE SPRAY 300 ml + Σπρέι με ιαματικό νερό AVENE 50 ml στη συλλεκτική έκδοση (από 9,50 6,65)



Λέει στη συσκευασία και στις οδηγίες που είχε μέσα:
Όλες οι ευεργετικές ιδιότητες του ιαματικού  

ιαματικού νερού της Avene.
Κατάλληλο για χρήση μετά από ιατρικές πράξεις,σε κοκκινίλες προσώπου,σε ηλιακό ερύθημα,σε ταλαιπώρημενο δέρμα,καθημερινά μετά το ντεμακιγιάζ,μετά το ξύρισμα,μετά 
τα σπορ,σε κοκκινίλες της μηρογεννητικής περιοχής του μωρού,μετά την αποτρίχωση,στο ταξίδι.
Μπορεί να ψεκάζεται σε ανοικτές, καθαρές πληγές. 

Δεν θα νιώσετε τσίμπημα ή κάψιμο του 

δέρματος. Βακτηριολογικά φυσικά καθαρό. Χωρίς 

συντηρητικά. Υποαλλεργικό και χωρίς φαγεσωρογόνα. 

Τύπος επιδερμίδας: Για όλους τους τύπους επιδερμίδας.
Ιδανικό για ευαίσθητες και αλλεργικές επιδερμίδες. 
Ανακουφίζει από κοκκινίλες και ερεθισμούς. Ενισχύει τη 
φυσική άμυνα της επιδερμίδας.
Κατάλληλο για: Έκζεμα, ατοπική δερματίτιδα, ερεθισμένο δέρμα. Σε αίσθημα καύσου, νυγμού, κνησμού ή μυρμήγκιασμα.
Σε κοκκινίλες προσώπου, μετά από χειρουργική επέμβαση, καθώς και σε ερεθιστικές δερματολογικές θεραπείες. Μετά το ξύρισμα, μετά την αποτρίχωση, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.
Σε ηλιακά εγκαύματα, σε ήπια εγκαύματα, σε εξανθήματα από την πάνα.
Για πριν το μακιγιάζ, και για μετά το ντεμακιγιάζ. Επίσης, μετά από σπορ και γυμναστική.

Κάτι που έλεγε όλα αυτά,κάτι που βλέπω όλες τις αγαπημένες μου bloggers να το έχουν και να ψεκάζονται,κάτι που αυτή η ζέστη κι η εξεταστική μ'έχουν τρελάνει κάτι και το είδωλο  Ντένη Μαρκορά με το evian  με οδήγησαν σε αυτή την αγορά.Μη γελάς όταν δοκιμάσεις και ψεκάσεις αυτό το στρώμα δροσιάς κι ενυδάτωσης πάνω σου θα εθιστείς και θα ψεκάζεσαι συνέχεια! (ψψψψψ σαν μία άλλη Ντένη ψεκάζομαι αυτή την στιγμή )


Korres Nail Color Set 3 τμχ Ethnic Style (Από 20,40 σε 6,73)





Τα βερνίκια ή όζες (για να μην παρεξηγηθούν κι οι φίλες μου εδώ στα βόρεια) της εταιρείας Korres είναι πολυαγαπημένα αλλά λιγάκι απλησίαστα εάν σκεφτείς την τιμή τους στην οποία τιμή του ενός μπορείς να πάρεις κάποιο άλλο όπως της Essence.Αλλά τα συγκεκριμένα βερνίκια είναι χωρίς parabens και πιο "φυσικά" κάτι το οποίο δεν το βρίσκεις εύκολα σε άλλες εταιρείες.Έχει βάλει τώρα η εταιρεία μία προσφορά που πιστεύω τη βρίσκεις και στα κανονικά φαρμακεία όπου πληρώνεις στην τιμή ενός βερνικιού Korre και παίρνεις συνολικά τρία Τα συγκεκριμένα που πήρα εγώ είναι στις αποχρώσεις  Νο.79 Metallic Purple, No. 35 Pastel 


Mint, No. 72 Spring Lilac και μπορείς να τα συνδυάσεις και 

μεταξύ τους και να κάνεις ethnic σχέδια.



Apivita Propolis Bio Διάλυμα Πρόπολης  50ml (Από 10,20  6,63)





Tο βιολογικό διάλυμα πρόπολης έχει διάφορες χρήσεις όπως στην ενίσχυση της φυσικής άμυνας 


του οργανισμού ώστε να αντιμετωπίσει τα 

συμπτώματα του κοινού κρυολογήματος,στην 

ανάπλαση και επούλωση της επιδερμίδας,στην 

υγιεινή της στοματικής κοιλότητας.Εγώ το πήρα 

για να αντικαταστήσω για ένα διάστημα την 

κρέμα της ακμής που χρησιμοποιώ η οποία 

χρειάζεται ψυγείο και τώρα με τις διακοπές 

και τα μεταφορικά φοβόμουν μήπως μου 

χαλάσει.Το έχω χρησιμοποιήσει αρκετές φορές 

και έχω δει μέτρια αποτελέσματα αλλά πιστεύω 

πως με τακτική χρήση θα αποδώσει.Έχει μέσα κι 

ένα ειδικό σωληνάριο για αν το χρησιμοποιείς 

τοπικά αλλά εμένα με βολεύει πιο πολύ μία 

μπατονέτα.Έχει πολύ έντονη μυρωδιά κάτι που 

μπορεί να ενοχλήσει κάποιον που δεν είναι 

συνηθισμένος.Γενικά είμαι επιφυλακτική ακόμα 

ως προς αυτό το προϊόν γιατί δεν 

είμαι συνηθισμένη στα βιολογικά σκευάσματα.



Κι όπως και την προηγούμενη φορά μου έστειλαν δωρεάν δειγματάκια με προϊόντα που δεν είχα ξαναδοκιμάσει και χάρηκα πολύ αν και νομίζω πως κάποια θα πάνε κατευθείαν στη μαμά μου γιατί είναι για αντιρυτιδική προστασία κάτι που δε το χρειάζομαι ακόμα.Όπως βλέπετε υπάρχουν δύο προϊόντα σε κανονικό μέγεθος που δεν μοιάζουν με δείγμα αλλά είναι.Δε φαίνεται καλά αλλά πάνω με μικρά γράμματα γράφει δείγμα δωρεάν-μειωμένο περιεχόμενο.Δηλ,δεν έχει την κανονική ποσότητα αλλά από την μέση και κάτω χωρίς να είναι χρησιμοποιημένα αφού έρχονται σφραγισμένα. 





Υ.Γ1.΄Οταν παρήγγειλα ζήτησα εάν μπορούσαν να μου στείλουν κάποιο προϊόν και για εσάς να δοκιμάσετε και να κάνουμε ένα mini giveaway.Mε μεγάλη μου χαρά διαπίστωσα πως μου έστειλαν ένα μικρό δωράκι και για εσάς και θα ήθελα να τους ευχαριστήσω και δημοσίως για αυτό :) Για περισσότερες λεπτομέρειες του διαγωνισμού μας θα αναρτηθούν στη σελίδα μας  https://www.facebook.com/4fashionsquare?ref_type=bookmark στο facebook.
Υ.Γ2.Συγνώμη εάν σας φαίνεται περίεργη η διάταξη και η γραμματοσειρά αλλά κάτι δεν πήγε καλά και ήταν είτε πολύ κολλημένες είτε πολύ αραιες οι προτάσεις.






Φιλιά
Άννυ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου