Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2014

Meet "Pretty Little Liars"


Έχω κολλήσειιιιιι!!Και δεν υπερβάλω,όπως πάντα κάνω-το εννοώ!!Όσο και να θέλω να το αρνούμαι στον εαυτό μου,είναι η σκληρή και πικρή αλήθεια και τα στοιχεία το αποδεικνύουν..

Το συνειδητοποίησα όταν η κολλητή μου με ρώτησε σε ποιον
κύκλο είμαι, κι όταν της είπα ότι τελειώνω τον τέταρτο, μου ειπε:"-Μα έχεις έναν μήνα σχεδόν που το ξεκίνησες, πότε πρόλαβες???"!!
Όντως πότε πρόλαβα??Ζωή ,εγώ, δεν έχω??:p




Κι επειδή σίγουρα σας έχω μπερδέψει πρέπει να σας πω ότι ναι μιλάω για την σειρά "Pretty Little Liars", και ναι κι εγώ έλεγα σιγά την σειρά, και ναι κι εγώ έλεγα δεν παίζει ποτέ να την δω, και ναι κι εγώ έλεγα δεν υπάρχει περίπτωση ποτέ να γίνω σαν κάτι κολλημένους που όλη μέρα βλέπουν σειρές..

Αν δεν θες,λοιπόν,να καταντήσεις κι εσύ έτσι, μικρή λατρεμένη μου αναγνώστρια, σε συμβουλεύω μια μέρα που θα πεθαίνεις από βαρεμάρα να μην κάνεις το λάθος να πεις:"-Τι να κάνω τώρα που βαριέμαι??Ας δω το πρώτο επεισόδιο pll,να δω τι το σπουδαίο έχει κι όλοι κολλάνε..."
Απλά μην το κάνεις!!Έτσι ξεκινάνε όλα:p Μετά θα θες να δεις και το τρίτο,το τέταρτο και δεν θα το καταλάβεις πως θα κυλάνε οι κύκλοι!!

Αστειεύομαι φυσικά:) Λοιπόν, κορίτσια το pll είναι μια απίστευτη σειρά που την συστήνω ανεπιφύλακτα!!
Εκτός από την ανετρεπτικότητα της πλοκής και τις απίστευτες εξελίξεις, που δεν θα σε κάνουν ποτέ να βαρεθείς,  η συγκεκριμένη σειρά δίνει τα καλύτερα μαθήματα style,που ούτε κι απ'το πιο φημισμένο περιοδικό δεν θα μπορούσες να πάρεις!!

Τους ρόλους των τεσσάρων πρωταγωνιστριών ενσαρκώνουν οι φημισμένες:Ashley Benson(ως Hanna),Troin Bellisario(ως Spencer),Lucy Hale(ως Aria) και Shay Mitchell(ως Emily) ,ενώ στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος βρίσκεται η Sasha Pieterse(ως Alison)..

Αλλά δεν πρόκειται να σας αποκαλύψω τίποτα σχετικά με την υπόθεση της σειράς-αυτό το αφήνω πάνω σας(αν αποφασίσετε να πάρετε το ρίσκο να κολλήσετε ή όχι:p)..
Πολλά άρθρα μου θα ακολουθήσουν όπου στο καθένα θα σας παρουσιάζω το style,τα looks,καθώς και τα hairstyles καθεμιάς απ'τις αγαπημένες μου ηρωίδες<3 
Γι'αυτό, stay tuned στο fashionsquare:)

                                    BIG KISSES!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου